NeoJob

DoDo je k nezastavení, rosteme každým rokem nejen v ČR, ale i v zahraničí. Jsme data-driven logistická služba pro e-commerce, retail a rychlé občerstvení. Využíváme pokročilé technologie k tomu, abychom usnadnili firmám doručení zboží a snížili negativní dopad na městské prostředí.

K podpoře současného růstu hledáme do našeho projektového týmu novou posilu na pozici Senior Process Manager. Budeš mít na starosti vytvoření a implementaci procesního modelu na našich českých i zahraničních pobočkách. Nejsme korporát, a proto ti necháme velkou volnost pro realizaci tvých nápadů – tvá iniciativa bude plně vítána.

Co u nás budeš dělat:

  • navrhneš a implementuješ enterprise procesní model: volba procesního nástroje, organizace procesních map, nastaveni procesních KPIs
  • vytváříš a spravuješ interní normy jako jsou směrnice, pokyny, instrukce, ....
  • máš zodpovědnost za nastavení a optimalizaci procesů, včetně jejich implementace do ostatních evropských zemí (Maďarsko, Bulharsko, Německo, Rakousko, Polsko...)
  • procesy vedeš napříč celou firemní strukturou, od A po Z tj. analýza, plánování, realizace, měření a vyhodnocení
  • podílíš se na budování strategie společnosti a generuješ nápady, které zefektivní chod společnosti s akcentem na technologie a automatizace tam, kde je to možné a přesahem do Enterprise Architecture
  • jsi zodpovědný/-á za snižování nákladů a zvyšování efektivity
  • připravíš dokumentaci k projektům, vizualizuješ procesy pomocí procesních map, koordinuješ vývoj a implementaci procesů
  • průběžné i finální výsledky reportuješ a prezentuješ managementu
  • aktivně komunikuješ s vně i uvnitř společnosti

Co od Tebe očekáváme:

  • prokazatelnou zkušenost (5+ let) s procesním řízením, nastavování procesů a jejich zlepšování ve větší společnosti.
  • máš rozhled v projektovém řízení (odpovědnost za vedeni menších projektů procesně-optimalizační povahy)
  • zkušenost se stavbou Enterprise Architecture ideálně v oblasti logistiky, provozu, financí ...
  • výborné analytické, komunikační a interpersonální dovednosti, silné organizační schopnosti
  • schopnost identifikovat příležitost, nebát se zpochybňovat status quo a asertivně jednat za účelem zlepšení stavu
  • LEAN/Six Sigma/PRINCE2 či IPMA pro tebe nejsou cizími pojmy
  • domluvíš se plynule anglicky (min. B2), pokud máš i němčinu, je to výhoda
  • MS office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook...) je tvůj kamarád
  • příjemně vystupuješ, máš elán, dynamiku a orientaci na výsledek
  • jsi samostatný, flexibilní a zodpovědný
  • a hlavně máš chuť pracovat a nezalekneš se prvních překážek

Pak neváhej a chyť svou šanci

  • být součástí týmu DoDo
  • nauč se něco nového a posuň se dál
  • pružná pracovní doba a možnost home-office ti dají flexibilitu
  • pracovat budeš z našich nových kanceláří v Praze – Karlíně (poblíž metra Křižíkova)
  • work-life balance ti zajistí 20 dní dovolené + 5 free days (volno k jakémukoli využití)
  • nastoupit můžeš ihned nebo dle dohody

Místo

Pernerova 702/39, Praha – Karlín

Úvazek

Práce na plný úvazek

Forma spolupráce

pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)

Požadované jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
zdroj: www.jobs.cz




Další podobné nabídky



Klikni na dané zaměření a zobraz si jen nabídky s ním

Práce v marketingu

Nabídky práce pro programátory

Práce pro designery

Data science jobs

Tady chceš dělat